Si të gjeni hendekun në një treg të stabilizuar?

Nëse e gjeni hendekun në një treg të stabilizuar, keni arritur gjysmën e suksesit afatgjatë të biznesit tuaj. Ky është faktori kryesor i suksesit në botën e biznesit.

Pse duhet të gjeni hendekun në një treg të stabilizuar?
Shumë kompani duan të gjejnë hendekun në treg, i cili i përket një fushe specifike. Një zonë ku mund të dominoni. Një zonë ku ka pak mundësi që dikush tjetër të tejkalojë dominimin tuaj. Nëse ia arrini të gjeni një vend ku jeni i vetmi, kjo është e mrekullueshme për karrierën tuaj sipërmarrëse. Por, gjithashtu, është shumë mirë nëse mund të gjeni një hapësirë ku do të jeni lojtari unik në një treg të krijuar. Tregu më i mirë është një treg ku konkurrenca është e ulët.

Nëse analizoni një treg specifik, mund të shihni se shumica e bizneseve janë si bizneset e tjera. Nuk është e lehtë të gjesh një biznes të jashtëzakonshëm. Një biznes që krijon dhe ofron diçka ndryshe nga të tjerët në treg.

Pra, do t’ju duhet të përgatiteni për të qenë në gjendje të shihni diçka për karrierën tuaj sipërmarrëse. Diçka që mund ta ofroni në treg. Diçka që askush tjetër nuk e ka dhënë deri tani. Nuk ka rëndësi nëse është një produkt ose shërbim, oferta juaj totale ose një përvojë e jashtëzakonshme klienti. Ju do të duhet të ndryshoni nga lojtarët e tjerë në treg.

Si mund ta gjeni hendekun në një treg të stabilizuar?
Më poshtë janë katër gjëra që mund të bëni për të gjetur hendekun në një treg të stabilizuar:

1. Filloni me pikat tuaja të forta
Pikat tuaja të forta bazohen në kompetencën ose njohuritë, aftësitë dhe përvojën tuaj. Është diçka që ju pëlqen të bëni dhe kur jeni duke e bërë, rezultatet janë të mahnitshme në krahasim me njerëzit e tjerë. Përgatituni për të ndërmarrë hapat e mëposhtëm:

  • Krijoni një listë të pikave tuaja më të forta.
  • Përshkruani të gjitha pikat e forta që keni renditur në hapin e mëparshëm.
  • Rendisni gjërat që mund të bëni në varësi të këtyre pikave të forta.
  • Lidhni pikat tuaja të forta dhe gjërat që mund të bëni me problemet e mundshme. Problemet që mund t’i zgjidhni për njerëzit e tjerë.
Në këtë mënyrë ju do të dini se çfarë mund të bëni me pikat më të forta që zotëroni.

2. Gjeni një vend në tregun ekzistues ku ka probleme të pazgjidhura
Ju duhet të gjeni një vend në një treg ekzistues ku problemet e pazgjidhura lidhen me pikat tuaja të forta. Si mund të gjeni një vend në tregun ekzistues me probleme të pazgjidhura që mund t’i dominoni gjatë zgjidhjes së tyre?

Nuk keni një ide apo vend? Ju mund të krijoni një llogari në Linkedin për të filluar në këtë platformë të mediave sociale. Shikoni përreth për të parë se çfarë po bëjnë sipërmarrësit e tjerë.

Ju duhet të filloni me tregun në të cilin dëshironi të përqendroni kërkimin tuaj në gjetjen e një tregu niche.

Tregjet më të mira që ia vlen të përqendroheni duhet të kenë:

  • Kërkesë të lartë për zgjidhjen e problemeve.
  • Shumë produkte dhe shërbime ekzistuese zgjidhin probleme të tilla.
  • Shumë klientë të lehtë për t’u gjetur.
  • Konkurrencë që mund ta mposhtni lehtësisht.
Kur zgjidhni tregun ekzistues ku dëshironi të gjeni boshllëkun, do t’ju duhet të ndërmerrni hapat e mëposhtëm të veprimit:

  • Shikoni sërish pikat e forta dhe interesat tuaja. Mundohuni të gjeni një lidhje me tregun dhe problemet që kompanitë zgjidhin në atë treg.
  • Bëni një listë të problemeve specifike që nuk janë zgjidhur aktualisht dhe ju mund t’i zgjidhni ato.
  • Bëni një listë të përmirësimeve specifike të proceseve aktuale të zgjidhjes së problemeve.
  • Testoni përfundimet tuaja nga hapat e mëparshëm. Sigurohuni që të testoni me klientët potencialë në tregun që zgjidhni.
Duke përdorur këtë qasje, do të dilni me ide të pafundme të mundshme. Këto ide të veçanta janë vende të mundshme ku gjeni hendekun në një treg të vendosur. Nëse filloni me pikat tuaja të forta dhe merrni reagime pozitive nga klientët e mundshëm, ju jeni në rrugën e duhur për të dominuar këtë vend në treg.

3. Kopjoni dhe përmirësoni
Diçka që mund t’ju ndihmojë të gjeni hendekun në tregun e stabilizuar është të kopjoni dikë tjetër. Ideja është të kopjoni diçka që ekziston dhe të ofroni një zgjidhje më të mirë dhe të përmirësuar.

Ju do të duhet të hulumtoni se çfarë po bëjnë bizneset e tjera në treg në vende të ndryshme. Bëjini vetes pyetjet e mëposhtme:

  • A ka ndonjë hendek që mund të plotësohet me kompetencat dhe pikat tuaja të forta?
  • Çfarë do të jetë vlera shtesë për klientët nëse i plotësoni ato hendeqe?
  • A janë klientët e tregut të synuar të gatshëm për përmirësime që do t’u ofroni atyre? A mund të përballojnë ata çfarë do t’u ofroni atyre?
  • A është e vështirë të kopjoni përmbushjen tuaj të mangësive nga kompani të tjera?
Nëse përgjigjet tuaja për këto pyetje janë pozitive, ju keni diçka që vlen për ju.

4. Hulumtoni tendencat në tregun e krijuar
Ju mund të gjeni hendeqe të mahnitshme në tregjet e krijuara ndërsa hulumtoni tendenca të ndryshme. Ne po ecim me shpejtësi përpara. E njëjta gjë vlen për të gjitha tregjet e stabilizuara. Forcat teknologjike dhe ekonomike po ndryshojnë me kalimin e kohës. Ju duhet ta merrni parasysh këtë.
Nëse doni të gjeni boshllëqe të mëdha, do t’ju duhet të bëni kërkime më të thella në një fushë specifike. Ndërsa jeni duke hulumtuar, përpiquni të gjeni sa më shumë që të jetë e mundur gjëra që nuk janë aq të dukshme për njerëzit e tjerë.

Nuk ka rëndësi nëse nuk keni njohuri për tregun apo industrinë. Ndonjëherë, kjo është më mirë. Në këtë mënyrë do t’i shpëtoni çdo paragjykimi të mundshëm.

Hulumtoni tendencat që lidhen me marketingun, shitjet, furnitorët, materialet, proceset e prodhimit… Të gjitha këto lëndë ndoshta kanë disa hendeqe gati për t’u mbushur nga ju.
Burimi: Entrepreneurship in a box

0 Comments

Submit a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get in Touch. Get Involved.